بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

خرید بک لینک دائمی و ارزان
کلمات کليدي

اسامی شرکت های هرمی

شرکت های هرمی چیست

شرکت های هرمی دارای مجوز

شرکت های هرمی بیز

بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

شرکت های هرمی مجاز

شرکت های هرمی گلد کوئست

رتبه بندی شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

شرکت های هرمی پنبه ریز

شرکت های هرمی در ایران

بازاریابی شبکه ای بیز

بازاریابی شبکه ای بادران

نظر مکارم شیرازی در مورد بازاریابی شبکه ای

سایت رسمی مقام معظم رهبری

کلاهبرداری شرکت بیز

حکم شرعی بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت

بازاریابی شبکه ای تکسو

بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

آیا بازاریابی شبکه ای قانونی است؟

نظر شورای نگهبان در مورد بازاریابی شبکه ای

قانون بازاریابی شبکه ای در مجلس

رشته تحصیلی بازاریابی شبکه ای

رشته بازاریابی شبکه ای در فنی حرفه ای

رشته بازاریابی شبکه ای در دانشگاه های ایران

بازاریابی شبکه ای فنی و حرفه ای

بازاریابی شبکه ای در سازمان فنی حرفه ای

بادران

دانلود کتاب فقه و بازاریابی چند سطحی + pdf

بازاریابی شبکه ای چیست

بايگاني
پيوندها
  • ۰
  • ۰



سلام

بنده این کتاب رو با دقت مطالعه و خلاصه کردم. پیشاپیش میگم که چند جای کتاب قابل نقد هست. از جمله این که به علت اصلی حرمت بازاریابی شبکه ای که عبارت از وجود واسطه ها هست، اشاره نکرده!!

درباره  حرمت واسطه ها، فتوای جدید آیت الله مکارم رو مشاهده کنید.

کتاب «فقه و بازاریابی چندسطحی» به قلم حجت‌السلام سیدمهدی نریمانی، از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

 

 

این اثر در شش فصل؛ موضوع‌شناسی، معرفی بازایابی چندسطحی، انواع بازاریابی چندسطحی، نکات تکمیلی، ملاک و حکم‌شناسی و بازاریابی جند سطحی در قانون نگاشته شده است.

نویسنده در این اثر به دنبال تبیین حکم شرعی انواع دادوستد چندسطحی است و می‌کوشد تا زمینه بهره‌گیری بخش اقتصادی از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه بازاریابی شبکه‌ای را فراهم کند و با به کارگیری این انقلاب تجاری، با شعار «تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی» به رونق تولید ملی کمک شود.

در فصل اول این کتاب، تاریخچه بازاریابی چندسطحی در دنیا و ایران، در فصل دوم بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی هرمی، معیار؛ در فصل سوم تقسیم بر اساس کالا و تقسیم بر اساس روش و در فصل چهارم مراحل آموزش، شعارها، اهداف و علل گرایش مردم به بازاریابی چندسطحی و شرکت‌های هرمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نگارنده که خود محصل حوزه علمیه است، در فصل پنجم به ملاک و حکم شناسی این مسئله می‌پردازد. وی به حکم شرعی و ماهیت فقهی شرکت‌ها و بازاریابی چند سطحی پرداخته و فتوای مراجع تقلید را در این باره آورده است.

این پژوهشگر در ادامه به نقد فقهی شرکت‌های هرمی و بطلان عقد با اینگونه شرکت‌ها پرداخته و به تبیین مبانی فقهی در این موضوع چون اصالة الفساد در معاملات، بطلان عقد به سبب تعذر وفا به آن، قاعده نفی سبیل، حفظ و اختلال نظام، تابعیت عقد از قصد، عدم تحقق شرایط کالا، تضاد با سیره عقلا و... همت گمارده است.

نویسنده در بخش دیگر از فصل پنجم، استفتائات و فتاوای مراجع پیرامون بازاریابی شبکه‌ای و شرکت‌های هرمی را آورده است و نظرات و آراء مراجع تقلید عظام آیات خامنه‌ای، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، سیستانی، سبحانی، علوی گرگانی، روحانی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی و... را همراه با پرسش و پاسخ آن مرجع منعکس کرده است.

فصل ششم این کتاب به بازاریابی چندسطحی در قانون اختصاص یافته است. نویسنده در این فصل قوانین بازاریابی شبکه‌ای، شرایط ادامه فعالیت شرکت و قوانین بازاریابی هرمی را بررسی کرده و نیز در پایان این پژوهش، فهرستی از اصطلاحات و منابع مکتوب شده است.

یادآور می‌شود، چاپ نخست کتاب «فقه و بازاریابی چند سطحی» به قلم حجت‌السلام سیدمهدی نریمانی در 1500 نسخه و 240 صفحه به قیمت 72000 ریال از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

 

این کتاب رو میتونید از نمایندگی های انتشارات بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی خریداری کنید.

مشهد: نبش چهارراه شهدا.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی