بازاریابی شبکه ای

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت بازاریابی شبکه ای


مسافران غیر عادی که دور جهان را گشتند
خبر مشروح 13، یکشنبه 1 مرداد
میانجیگری اردوغان در خلیج فارس
افزایش 192 واحدی شاخص کل بورس
چکیده:
بحث بازاریابى شبکه‌اى و ساختارهاى هرمى همواره یکى ازپدیده‌هاى تجارى بحث‌برانگیز تلقى شده است.این موضوع درکشور ما شدت بیشترى یافته و متاسفانه تفسیرها و برداشت‌هاىمتفاوت و بعضا نادرستى در این زمینه وجود دارد.وجود پارادوکسدر حوزه بازاریابى شبکه‌اى بیشتر ناشى از درک نامناسب مفهومبازاریابى شبکه‌اى است.محققین با بررسى ریشه‌اى بازاریابى،فضاى مناسبى براى تحلى ساختارهاى هرمى ایجاد نموده‌اند.دراین مقاله تلاش شده است تا این دو مفهوم به صورت ریشه‌اىمطرح گردیده و در نهایت این دو مفهوم براساس مجموعه‌اى ازشاخص‌ها با یکدیگر مقایسه شوند.اثرات بازاریابى شبکه‌اى درسیستم اقتصادى کشور و عوامل موثر براستقرار و به کارگیرىبازاریاى شبکه‌اى نیز براى اولین بار در این مقاله مطرح شده است.

نویسندگان: شهریار عزیزی؛ استادیار مدیریت بازرگانی(بازاریابی)، دانشگاه شهید بهشتی
                 سیدحمید خداداد حسینی؛ دانشیار مدیریت بازرگانی؛ دانشگاه تربیت مدرّس

کلید واژه: بازاریابی شبکه ای، شبکه بازاریابی، ساختار هرمی، فروش مستقیم


بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تهران موزیک
طراحی چت روم
متخصص زنان و زايمان
مشاوره سئو
درج آگهي رايگان
پيگيري وام ازدواج
باران چت
ناز چت
چت روم فارسی
بارکد خوان فروشگاهی
دکتر سلام
ققنوس چت
نونوچت/نونوگپ/نونوفان